Friday, March 5, 2010

Blog berubah wajah

Ahaa..Merujuk kepada topik di atas, aku telah pon mengubah template blog aku yg dari hitam legam kepada kaler sikit (tak banyak pon). Ni pon lama gak aku amik masa sebab aku ni tak kreatif sangat..Buat tau, cuma nak design je tak kreatif.. So, pade korang sume.. Kalau ade idea untuk blog aku ni. Sila la bagitau..Dan tak lupa gak kepada sesape yang dah view dan suka dgn blog ni, mungkin korang leh jadi follower blog aku..Ape salahnye kan? Kemungkinan besar selepas ni aku akan busy sikit dengan gerai burger aku di Bandar Putra IoI, Segamat. So, kalau ada masa nanti..Aku akan cuba selit-selitkan 'benda-benda' yang berguna kat blog ni. Korang pon jangan la lupa jenguk-jenguk yer?
Terima kasih pada sesiapa yang singgah kat blog yang tak seberapa ni..

No comments:

Post a Comment